FAQ

Expand All    Collapse All
  • BackOffice

    1 - Mi az a biztonságos ügyfél iroda?

    Mi az a biztonságos ügyfél iroda?

    A biztonságos ügyfél iroda a weboldal egy olyan helye, ahol az ügyfelek be- és kifizetéseket kezdeményezhetnek, láthatják számlainformációjukat, reset-elhetik jelszavukat és frissíthetik adataikat.

    2 - Hogyan tudok számlát nyitni az FxGrow-nál?

    Hogyan tudok számlát nyitni az FxGrow-nál?

    A KLIKKELJEN IDE az online jelentkezés kitöltéséhez (kb. 2 percet vesz igénybe)
    B. Dokumentum Beküldés
    C. Jóváhagyás Kérése
    D. Jóváhagyott státuszt

    3 - How can I verify my profile?

    How can I verify my profile?

    In order to verify your profile, you have to login to your Secure Site and submit a colored copy (both sides) of your national ID / Passport or Driving License and a proof of your address. The proof of address could be your utility bill or a bank account statement that is no older than 6 months.

    4 - Mi a Pénztárca?

    Mi a Pénztárca?

    A pénztárca a központi Hubja az Ön pénzének az FxGrow-nál. Az Ön egyenlegét fizikálisan a Barclays banknál Londonban tartjuk.
    A pénztárcáját Ön vagy mi finanszírozhatjuk.

    5 - Pénztárca feltöltés

    Pénztárca feltöltés

    Ön finanszírozhatja számláját az FxGrow-nak való utalással, de mielőtt fogadhassuk az Ön pénzét, a CySEC előírja az Ismerd az Ügyfeleket (KYC) és a pénzmosás elleni ellenőrzések teljesítését, amelyeket a következő dokumentumokkal lehet megtenni:
    1. Az Ön Személy azonosító okmányával, ha még nem küldte meg részünkre
    2. Kérni fogunk Öntől egy állandó lakcím bizonyítékot

    6 - A pénztárca használata az FxGrow-n belül

    A pénztárca használata az FxGrow-n belül

    Áthelyezheti a pénztárcájában lévő pénzét a kereskedési és befektetői számláira, vagy vásárolhat értéknövelt szolgáltatásokat (hamarosan). Az Ön pénze az Öné és bármikor hozzáférhet. Kérjük vegye figyelembe, hogy kifizetési utalási díjakat fizetünk minden kifelé menő tranzakció során - mert a pénz visszautalás költséggel jár részünkre is.

    7 - Honnan tudom, hogy a számlám megnyílt?

    Honnan tudom, hogy a számlám megnyílt?

    Amint megnyílt a számlája egy emailt kap, amelyben megkapja a számlájához tartozó hozzáférési adatait.

    8 - Miért nem tudok hozzáférni az ügyél irodámhoz és miért kaptam hibaüzenetet?

    Miért nem tudok hozzáférni az ügyél irodámhoz és miért kaptam hibaüzenetet?

    Ha nem tud hozzáférni a biztonságos oldalhoz, akkor elképzelhető, hogy téves felhasználói nevet vagy jelszót adott meg. Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot velünk emailben az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen, vagy élő chatem vagy az ügyfélszolgálati telefonszámunkon amely a "kapcsolat" alatt található.

    9 - Hogyan tudom visszaállítani az irodám jelszavát?

    Hogyan tudom visszaállítani az irodám jelszavát?

    A felhasználónév/jelszó alatt, Klikkeljen a " Jelszó emlékeztetőre"
    Adja meg regisztrált email címét és ezt követően ellenőrízze a levelesládáját

    10 - Hogyan tudom módosítani profilomban szereplő telefonszámomat, nevemet vagy állandó címemet vagy email címemet?

    Hogyan tudom módosítani profilomban szereplő telefonszámomat, nevemet vagy állandó címemet vagy email címemet?

    A CySEC szabályozás szerint nem változtathatjuk meg személyes információit úgy mint állandó lakcímét, nevét vagy születési dátumát. Az email címének megváltoztatásához küldjön egy emailt az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre

    11 - Hogyan tudom módosítani a biztonságos ügyfél irodám jelszavát?

    Hogyan tudom módosítani a biztonságos ügyfél irodám jelszavát?

    A. A biztonságos oldal jelszavának megváltoztatásához menjen:
    Biztonság ➙ állítsa be új jelszavát a biztonságos oldalra való belépéshez.
    B. A kifizetésekhez használt biztonsági jelszó megváltoztatásához vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal élő chaten vagy emailben az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen

    12 - Hogyan tudok egy további kereskedési számlát nyitni?

    Hogyan tudok egy további kereskedési számlát nyitni?

    További kereskedési számlák nyitásához menjen: Számla ➙ platform számlák ➙ újat létrehoz ➙ válassza ki a típust (élő/demó), a devizanemet és a tőkeáttételt.

    13 - Milyen módon tudok feltölteni és kivenni pénzt?

    Milyen módon tudok feltölteni és kivenni pénzt?

    Az Ön befizetési részleteinek megismerésének érdekében kérjük látogassa meg a következő oldalt.

    14 - Mennyi pénzre van szükség egy számlanyitáshoz?

    Mennyi pénzre van szükség egy számlanyitáshoz?

    A minimum szükséges kezdeti tőke $100.

    15 - Hogyan tudok tőkét feltölteni a kereskedési számlámra? Hogyan tudok kivenni pénzt a kereskedési számlámról?

    Hogyan tudok tőkét feltölteni a kereskedési számlámra? Hogyan tudok kivenni pénzt a kereskedési számlámról?

    Befizetéshez/Kifizetéshez menjen: Befizetés/Kifizetés ➙ válassza ki a tranzakciós módot ➙ kövesse a lépéseket ➙ töltsön ki minden mezőt. Kérjük vegye figyelembe, hogy minden kifizetési kérés GMT+3 szerint 8:00 és 18:00 között érhető el.

    16 - Hogyan lesz a kifizetés feldolgozva?

    Hogyan lesz a kifizetés feldolgozva?

    A kifizetési lehetőségek részleteiről a következő oldalon tájékozódhat:

    17 - Az összes profitot kivehetem csekken?

    Az összes profitot kivehetem csekken?

    Visszatérítjük a befizetett összeget, minden fölötte keletkező profitot csekken vagy banki átutalással küldjük Önnek.

    18 - Az egész tőkét kivehetem utalással vagy csekken?

    Az egész tőkét kivehetem utalással vagy csekken?

    A kifizetések a befizetések sorrendjében kerülnek kifizetésre és visszaküldésre az eredeti számlára. Minden efölötti profitot csekken vagy banki átutalással küldünk ki.

    19 - Mit kell tennem, ha a korábban használt kártyám lejárt vagy elvesztettem, vagy ellopták és ezért nem tudok rá kifizetést fogadni?

    Mit kell tennem, ha a korábban használt kártyám lejárt vagy elvesztettem, vagy ellopták és ezért nem tudok rá kifizetést fogadni?

    Ellenőríznie kell a bankjával, hogy a mögöttes számla az aktív kártyájával biztosan kapcsolatban áll-e és képes kifizetéseket fogadni.
    Ha a mögöttes számla már nem létezik, akkor bizonyítékre van szükségünk a számla státuszának megváltozásáról, úgy mint bankszámlakivonat vagy a bank által kiállított kapcsolódó dokumentum. A dokumentumnak a következőt kell tartalmaznia:
    A. A számlatulajdonos neve (megegyezőnek kell lennie az FxGrow számlán szereplővel)
    B. A számlaszám utolsó négy száma és vagy, fizetés az FxGrow-nak
    C. Nyelvi megjegyzés a számla státuszának változásával

    20 - Mi történik, ha nyitott pozícióim vannak amikor kifizetési kérelmet adok be?

    Mi történik, ha nyitott pozícióim vannak amikor kifizetési kérelmet adok be?

    A withdrawal of funds will result in a reduction of funds available to be used for margin to maintain open positions. This may result in the liquidation of any or all of your open positions. It is your responsibility to ensure that the account holds enough margin to maintain open positions.

    21 - Használhatom a barátom kártyáját/bank számláját hogy feltöltsem a számlámat? Vehetek ki pénzt más kártyájára vagy bankszámlájára?

    Használhatom a barátom kártyáját/bank számláját hogy feltöltsem a számlámat? Vehetek ki pénzt más kártyájára vagy bankszámlájára?

    FxGrow nem fogad el befizetéseket és kifizetéseket harmadik személyek részére.

    22 - Hogyan tudok pénzt mozgatni a kereskedési számláim között?

    Hogyan tudok pénzt mozgatni a kereskedési számláim között?

    Tőke átutalásához menjen: Számlák ➙ Belső Átutalás ➙ válasszon egy számlát amelyről mozgatni szeretné a tőkét ➙ az átutalni kívánt összeget ➙ válasszon számlát, amelyre a pénzt szeretné átutalni.

    23 - Milyen dokumentumokra van szükségem üzleti számla nyitásához?

    Milyen dokumentumokra van szükségem üzleti számla nyitásához?

    + Cégkivonat
    + Székhely igazolás.
    + A tanúsítvány igazgatók és titkárok személyeiről.
    + A tanúsítvány a részvényesekről.
    + Alapító okirat és alapszabály .
    + Igazgatósági határozat az Ügyfélszámlanyitásról és a számlát kezelő meghtalamazása.
    + Ha a regisztrált részvényesek járnak jelöltjei a haszonélvező (lásd a meghatározást az A. függelék ) , egy példányát a vagyonkezelés/ között létrejött részvényesi és a haszonhúzó , amelynek értelmében a regisztráció a részvények a jelölt részvényes nevében, az a haszonhúzó lett megállapítva."

    24 - Hol találhatók a bankszámláik?

    Hol találhatók a bankszámláik?

    Minden ügyféltőkét elkülönített számlákon tartjuk elsőrangú Európai bankkokban.

    25 - Mennyi időt vesz igénybe, hogy adataimat hitelesítsék?

    Mennyi időt vesz igénybe, hogy adataimat hitelesítsék?

    Amint beküldött minden szükséges dokumentumot 10-15 percet vesz igénybe

    26 - Mennyi időt vesz igénybe a letételhelyezés/kifizetés?

    Mennyi időt vesz igénybe a letételhelyezés/kifizetés?

    Befizetés és kifizetés hitelkártyával 10-15 percet vesz igénybe. A banki átutalásos be- és kifizetés 3-5 munkanapot vesz igénybe.

    27 - Hogyan tudom a pénzemet a kereskedési számláról a tárcába mozgatni?

    Hogyan tudom a pénzemet a kereskedési számláról a tárcába mozgatni?

    menjen keresztül a biztonságos oldaon, klikkeljen a számlák fülre, ezután válassza ki a belső átutalást és válasszon számlát, amelyről szeretne átutalni és a pénztárcát amelyre utalni akar

    28 - Hogyan tudom a pénzemet a kereskedési számláról egy másik kereskedési számlára mozgatni?

    Hogyan tudom a pénzemet a kereskedési számláról egy másik kereskedési számlára mozgatni?

    menjen keresztül a biztonságos oldaon, klikkeljen a számlák fülre, ezután válassza ki a belső átutalást és válasszon számlát, amelyről/-re szeretne átutalni

    29 - Hogyan tudom a pénzemet a tárcából a kereskedési számlára mozgatni?

    Hogyan tudom a pénzemet a tárcából a kereskedési számlára mozgatni?

    menjen keresztül a biztonságos oldaon, klikkeljen a számlák fülre, ezután válassza ki a belső átutalást és válasszon számlát, amelyről szeretne átutalni és a számlát amelyre utalni szeretne

    30 - Nem kaptam aktiváló kódot.

    Nem kaptam aktiváló kódot.

    ha nem kap válasz emailt a levelesládájába, kérjük ellenőrízze a spam mappát vagy küldje el kérését az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre vagy vegye fel a kapcsolatot csapatunkkal az online élő chaten.

    31 - Tudok-e kifizetés kérni más metódussal, mint amit befizetéshez használtam?

    Tudok-e kifizetés kérni más metódussal, mint amit befizetéshez használtam?

    Ha már visszatérítésre került a fő befizetése, akkor a profit kifizetését más módon kérheti ki, mint a kezdeti mód volt.

    32 - Hogyan állíthatom vissza a kifizetési jelszavamat?

    Hogyan állíthatom vissza a kifizetési jelszavamat?

    Ha elfelejtette a kifizetési jelszót, akkor küldenie kell egy emailt az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre és a csapatunk visszaállítja Önnek a jelszavát. A következő biztonságos oldalra való bejelentkezése során megváltoztathatja a bejelentkezési jelszavát és a kifizetési jelszavát is. Kérjük ne felejtse el elmenteni jelszavát egy biztonságos helyre.

    33 - Ki szeretném venni a pénzem, mi a menete?

    Ki szeretném venni a pénzem, mi a menete?

    Ha a tőke még a kereskedési számláján van, küldje vissza a pénztárcájába és rögzítse kifizetési kérelmét a biztonságos oldalról

    34 - Hogyan hozhatok létre demo számlát?

    Hogyan hozhatok létre demo számlát?

    A biztonságos oldalon klikkeljen a számla fülre és válasszon fiókot és válassza ki a demó számla típust.

    35 - Hogyan vehetem ki a pénzem?

    Hogyan vehetem ki a pénzem?

    Kérjük végezzen egy belső átutalást a kereskedési számlájáról a pénztárcába és ezt követően kérjen kifizetést

    36 - Kérelmeztem a kifizetést, de nem kaptam választ

    Kérelmeztem a kifizetést, de nem kaptam választ

    Ez csak akkor történhet meg, ha az aktuális kifizetés több mint az aktuális egyenleg.

    37 - Megadhatok postafiókot a lakcímem igazolására?

    Megadhatok postafiókot a lakcímem igazolására?

    Nem, nem fogadunk el postafiókot állandó lakcímként

    38 - Hol találhatom a kamatmentes űrlapot?

    Hol találhatom a kamatmentes űrlapot?

    Küldje el kérését az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre, és a csapatunk felveszi Önnel a kapcsolatot hamarosan

    39 - Hogyan tölthetek fel Netelleren keresztül?

    Hogyan tölthetek fel Netelleren keresztül?

    Válassza a befizetés Fület és válassza ki a Neteller opciót és kövesse a befizetési procedúrát

    40 - Hogyan tölthetek fel Skrillen keresztül?

    Hogyan tölthetek fel Skrillen keresztül?

    Válassza a befizetés Fület és válassza ki a Skrill opciót és kövesse a befizetési procedúrát

    41 - Hogyan tölthetek fel bankkártyával?

    Hogyan tölthetek fel bankkártyával?

    Válassza a befizetés Fület és válassza ki a hitelkártya opciót és kövesse a befizetési procedúrát

    42 - Hogyan tölthetek fel banki utalással?

    Hogyan tölthetek fel banki utalással?

    Válassza a befizetés Fület és válassza ki a Banki Átutalás opciót és klikkeljen rá, hogy megkapja a banki információkat, hogy azt megoszthassa a bankjával.

    43 - Bankkártyával szeretnék feltölteni, mit kell küldjek a kártyabirtokos igazolására?

    Bankkártyával szeretnék feltölteni, mit kell küldjek a kártyabirtokos igazolására?

    Küldje el hitelkártyájának mindkét oldalának másolatát. Az Ön nevének, lejárati dátumnak az első 4 és az utolsó 4 számnak látszania kell rajta, a többi adatot takarja le

    44 - Hogyan állíthatom vissza az MT4 jelszavamat?

    Hogyan állíthatom vissza az MT4 jelszavamat?

    Az MT4 jelszavának visszaállításához jelentkezzen be a biztonságos oldalra, válassza ki a kereskedési számlát, amelyen szeretne jelszót változtatni, ezután klikkeljen a biztonság fülre és kövesse az instrukciókat

    45 - Milyen dokumentumok szükségesek a hitelesítéshez?

    Milyen dokumentumok szükségesek a hitelesítéshez?

    Az FxGrow profiljának jóváhagyásához a következő dokumentumokat kell részünkre bocsájtania: Személyi igazolványának/Jogosítványának mindkét másolatára vagy útlevelére + legutóbbi (6 hónapnál nem régebbi) lakcím igazolásra: Bankszámlakivonat/Közüzemi számlalevél/ bármely állami lakcím megerősítő dokumentum

    46 - Elfogadnak készpénzes számlafeltöltést?

    Elfogadnak készpénzes számlafeltöltést?

    Sajnos nem fogadunk el készpénzes befizetéseket.

    47 - Elfogadnak Egyesült Államokbeli állampolgárt?

    Elfogadnak Egyesült Államokbeli állampolgárt?

    Amerikai ügyfeleket elfogadunk, ha az Egyesült Államokon kívül élnek. ( ha megfelelően tudják az Egyesült Államokon kívüli állandó lakcímüket bizonyítani)

    48 - Küldtem egy kérvényt, hogy változtassák meg a jelszavam, de nem kaptam választ

    Küldtem egy kérvényt, hogy változtassák meg a jelszavam, de nem kaptam választ

    Mindig azonnal van válaszunk ezekre a kérésekre

    49 - Hogyan tölthetek fel banki utaláson kívül?

    Hogyan tölthetek fel banki utaláson kívül?

    Különböző fizetési megoldásokat kínálunk a banki átutalás mellett: hitelkártya, bankkártya, Neteller, Skrill, OKPay, CashU

    50 - A biztonsági profilom korlátozva van, miért nem tudok feltölteni?

    A biztonsági profilom korlátozva van, miért nem tudok feltölteni?

    amint a jóváhagyásra került profilja, feltöltheti tőkéjét és elkezdhet kereskedni

    51 - Tudok más devizában is feltölteni?

    Tudok más devizában is feltölteni?

    Bármilyen devizanemben tud befizetni, de kereskedni csak USD, EUR és PNL-ben lehetséges

    52 - Milyen devizákban tölthetem fel számlámat?

    Milyen devizákban tölthetem fel számlámat?

    megnyithatja számláját USD, EUR és PLN devizanemekben, de bármilyen devizanemben befizethet és az összeg átváltásra kerül a számlájának devizanemére.

    53 - Miért nem tudom feltölteni a doumentumaim?

    Miért nem tudom feltölteni a doumentumaim?

    feltöltheti dokumentumait jpeg, png és pdf fájltpusokban, ha probléma adódna vele, akkor küldje emailben az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.

    54 - Tudok élő számlát nyitni dokumentumok nélkül?

    Tudok élő számlát nyitni dokumentumok nélkül?

    A dokumentumok szökségesek a profiljának jóváhagyásához.

    55 - Hogyan tudom visszaállítani a biztonságos terület jelszavamat?

    Hogyan tudom visszaállítani a biztonságos terület jelszavamat?

    A biztonságos ügyfél iroda jelszavának visszaállításához klikkeljen a "jelszó emlékeztető"-re a bejelentkezési oldalon. Ha nem kap emailt 60 másodpercen belül, kérjük ellenőrízze, hogy helyesen adta-e meg felhasználói nevét, vagy ellenőrízze a spam mappát. Ha továbbra sem érkezik meg, akkor küldje el kérését az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre

    56 - Milyen feltöltési/kivételi metódusaik vannak?

    Milyen feltöltési/kivételi metódusaik vannak?

    Banki átutalás, hitelkártya, Neteller, Skrill, CashU, OKPay, kérjük vegye figyelembe, hogy minden tranzakciós díjat fedezünk, amelyek legalább $1000 összegű

    57 - Hány élő számlát nyithatok?

    Hány élő számlát nyithatok?

    Az ügyfelek 10 élő számlát nyithatnak, ha szeretne több számlát nyitni, kérjük vegye fel a kapcsolatot a Személyes Számlamenefzserével vagy küldjön emailt a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.
  • Trading

    1 - Mi az a devizapiac?

    Mi az a devizapiac?

    A devizapiac vagy másként Forex piac a legforgalmasabb pénzügyi piac a világon átlagosan napi 3,2 billió USD forgalommal. A devizapiacon egyidejűleg az egyik devizát eladják miközben másikat vesznek. A világ devizái lebegő árfolyamjegyzéssel rendelkeznek és mindig páronként kereskedhetők, például Euro/Dollár (EURUSD) or Dollár/Scájci Frank (USDCHF).

    2 - Hol van a központi helye a devizapiacnak?

    Hol van a központi helye a devizapiacnak?

    A devizakereskedelem nincs centralizálva mint például a részvény és értékpapír piacok. A devizapiac úgynevezett Tőzsdei Elszámolóház Nélküli vagy "Bankközi" piac amiatt, hogy a tranzakciók a két résztvevő között telefonon vagy elektronikus hálózatn keresztül köttetnek.

    3 - Kik az devizapiac résztvevői?

    Kik az devizapiac résztvevői?

    A Forex piac, másként "Bankközi" piac mivel korábban bankok uralták, beleértve a központi bankokat, kereskedelmi és befektetési bankokat. Azonban a többi piaci szereplő aránya gyorsan növekszik manapság úgymint: multinacionális cégek, globális pénzügyi managerek, regisztrált kereskedők, nemzetközi pénzügyi brókerek, határidős és opciós kereskedők, és egyéni befektetők.

    4 - Mikor kereskedhetek a devizapiacon?

    Mikor kereskedhetek a devizapiacon?

    Igazi 24 órás piac vasárnap 5:00 PM ET (Keleti Idő)-től Péntek 5:00 PM ET (Keleti Idő)-ig. A Forex kereskedés minden nap Sydneyben kezdődik és körbehaladja az egész világot ahogyan a munkanap minden pénzügyi központban elkezdődik, először Tokyoban, aztán Londonban, és New Yorkban. Eltérően más pénzügyi piacoktól, a befektetők reagálhatnak az árfolyamingadozásokra, amiket a gazdasági, szociális és politikai események okozhatnak - éjjel nappal.

    5 - Mik a leginkább kereskedett devizák a devizapiacon?

    Mik a leginkább kereskedett devizák a devizapiacon?

    A leggyakrabban kereskedett vagy "liquid" devizák azoké az országoké amelyek stabil kormányzattal, központi bankkal és alacsony inflációval rendelkeznek. Manapság a napi tranzakciók több mint 85%-a valamely fő devizával történik melyek az USA Dollár (USD), Japán Yen (JPY), Euro (EUR), Angol Font (GBP), Svájci Frank (CHF), Kanadai Dollár (CAD) és Ausztrál Dollár (AUD).

    6 - Mit jelent a "Long" vagy "Short" pozíció?

    Mit jelent a "Long" vagy "Short" pozíció?

    A kereskedelmi szóhasználatban a long pozíció amelyikben egy kereskedő egy devizát vásárol azzal a céllal, hogy később magasabb áron adja el. Ebben az esetben a kereskedő növekvő piacon realizál hasznot. A short pozíció amelyikben a kereskedő devizát értékesít előre olyan céllal, hogy később értéktelenebb lesz és azt visszavásárolhassa. Ebben az esetben a kereskedő a csökkenő piac előnyeit használja ki. Azt azonban fontos megjegyezni, hogy minden FX pozíció megköveteli, hogy a kereskedő az egyik devizával long másikkal short pozícióban legyen.

    7 - Milyen jutalékok és díjak terhelik a kereskedést?

    Milyen jutalékok és díjak terhelik a kereskedést?

    Az FwGrow 0,4 USD díjat számít FX & Fémek (pen 1 Mini lot olldalanként) esetén és 0.25 USD-t számít CFD-k esetén (per 1 lot per oldal). Jutalékmentes Számla: Az FxGrow a szolgáltatásait a bid/ask spreaden keresztül kompenzálja.

    8 - Mik a kereskedési órák?

    Mik a kereskedési órák?

    A kereskedés napi 24 órában Vasárnap 5:00 PM ET (Keleti Idő)-től Péntek 5:00 PM ET (Keleti Idő)-ig lehetésges beleértve a legtöbb Egyesült Államokbeli ünnepnapokat. Felhívjuk figyelmét, hogy illikvid piaci körülmények fordulhatnak elő különösen a kereskedési hét kezdetén. Ezek a körülmények tágabb spreadeket okozhatnak a piaci liquiditás miatt.

    9 - Vannak adatokhoz kapcsolódó díjak az FxGrow Számlánál?

    Vannak adatokhoz kapcsolódó díjak az FxGrow Számlánál?

    Az aktív szmlával rendelkező FxGrow ügyfelek hozzáférhetnek egy sor különleges eszközhöz és szolgáltatáshoz - költségek nélkül. Az aktivitás nélküli számlák legalább () nap után esnek havi adatdíj () alá. Önnek lehetősége van elkerülni ezt a díjat a számla ideiglenes deaktiválásával. A deaktiválást a customer support segítségével veheti igénybe.

    10 - Tudok kereskedni az FxGrowval ha nem használom a számítógépem?

    Tudok kereskedni az FxGrowval ha nem használom a számítógépem?

    Bármely olyan számítógéppel tud az FxGrow-val kereskedni, ami rendelkezik internetkapcsolattal. Ha nincs hozzáférése internetkapcsolattal rendelkező számítógéphez, a kereskedéseit telefonon is végrehajthatja ha használja az FxGrow mobil terminált.

    11 - Mi történik a pozícióimmal a kereskedési nap végén?

    Mi történik a pozícióimmal a kereskedési nap végén?

    Az FxGrow automatikusan továbbgördít minden nyitott pozíciót a new yorki kereskedés zárásakor 5:00 PM ET (Keleti Idő). A fizetendő vagy jóváírt összeg a pozíció irányától függ és a két deviza kamatkülönbségétől. Például összehasonlítva az Egyesült Királyság kamatait Japánéva azok sokkal magasabbak. A kereskedő long pozícióban van GBP/JPY-devizapárban (példánkban Angol Fontot tart) akkor kamatot fog kapni a továbbgördítéskor. Következetesen ha short pozícióban van GBP/JPY esetén (itt Yen-t tart), akkor kamat lesz a számlájáról levonva a továbbgördítéskor. Továbbgördítési díjak napi elszámolásban vannak az ügyfélszámlán minden nyitott, éjszakán is tartott pozíció esetén. Az Fxrow továbbgördítési díjai és részletezett továbbgördítési aktivitás kérésre elérhető.

    12 - Mikor helyezzek el Limit és mikor Stop megbízásokat?

    Mikor helyezzek el Limit és mikor Stop megbízásokat?

    Ha elhelyez egy megbízást: Megbízás elhelyezése
    Eladás a jelenlegi piaci ár felett: Sell limit
    Eladás a jelenlegi piaci ár alatt: Sell stop
    Vétel a jelenlegi piaci ár felett: Buy stop
    vétel a jelenlegi piaci ár alatt: Buy limit

    13 - Megtarthatom a pozícióima hétvégén vagy munkaszüneti napokon?

    Megtarthatom a pozícióima hétvégén vagy munkaszüneti napokon?

    Igen, fenntarthatja a pozícióit hétvégén és a főbb ünnepnapokon, de győződjön meg a margin egyenlegéről, hogy fedezve legyen nyitott pozíciója minden negatív mozgás ellen. Nem gyakori a devizák esetén a "Gap" - a kereskedési ár jelentősen eltér a korábbi szintektől - amikor újranyitják a kereskedést egy szűnnap vagy hétvége után. Ez azonban negatívan hathat az elérhető marginjára.
    A pozíció megnyitásához 2% magin letét szükséges a pozíció fedezetéül, de ez a fedezet nem használható az árfolyamkockázat fedezetéül. Például, egy $400.000 értékű pozíció esetén a margin egyenleg legalább $8000-el kell egyezzen (400.000*0.02).

    14 - Hogyan kalkulálhatom a margin szintem?

    Hogyan kalkulálhatom a margin szintem?

    Annak biztosítékaként, hogy fedezni tudja pozícióban elszenvedett veszteségeit egy biztonsági letét fizetése szükséges. Ez a követelmény általában a margin.
    Margin szint meghatározva mint:
    Margin szint = (Jelenlegi Saját tőke a számlán/Jelenlegi használatban lévő margin)*100%

    15 - Mikor lesznek a pozícióim Stop Out miatt zárva?

    Mikor lesznek a pozícióim Stop Out miatt zárva?

    A pozíció zárásra kerül stop out által, amikor a saját tőke és a veszteség megegyezik.

    16 - Hogyan kalkulálhatom a szükséges margint megbízás nyitásához?

    Hogyan kalkulálhatom a szükséges margint megbízás nyitásához?

    A margin követelmény számítása vásárláskor: részvények száma* ár* margin szint.
    Margin Követelmény = részvények*ár*margin szint százalé
    1000 darab $50 árú részvény vásárlásakor 30% margin szint mellett a margin követelmény a következő lesz:
    1000 részvény x $50 x 30% margin rate = $15 000
    Ez a minimálisan szükséges mennyiségű pénz margin aminek a számlán kell lennie mielőtt a vételi megbízás végrehajtásra kerül.

    17 - Hogyan kalkulálhatom a Saját Tőkém?

    Hogyan kalkulálhatom a Saját Tőkém?

    Saját tőke az egyenleg plusz a lebegő profit/vesztesége a nyitott pozícióinak:
    Saját Tőke = Egyenleg + Lebegő Profit/Veszteség
    Ha nincs nyitott pozíciója és így lebegő profit/vesztesége akkor az Ön saját tőkéje és egyenlege megegyezik. Ha például nyitott pozíciói vannak $1500 profittal összesen, akkor a saját tőkéje az egyenlege plusz $1500. Ha a pozíciói $1500 veszteségben vannak, akkor az Ön saját tőkéje az egyenleg minusz $1500 lesz.

    18 - Hogyan kalkulálhatoma Szabad Marginom?

    Hogyan kalkulálhatoma Szabad Marginom?

    Szabad margin a saját tőkéje és nyitott pozíciók marginjának különbsége.
    Szabad Margin = Saját Tőke - Margin
    Ha nincs pozíciója ezáltal használatban lévő marginja, akkor az összes számlán levő pénze szabad. Addig amíg nincs nyitott pozíciója, a saját tőke és szabad marginja megegyezik az egyenlegével.
    Tegyük fel, hogy a $10000 számláján van néhány nyitott pozíciója összesen $900 marginnal és $400 profittal. Ekkor:
    Saját Tőke = $10000 + $400 = $10400
    Szabad Margin = $10400 - $900 = $9500

    19 - Miért kell Swap-ot fizessek?

    Miért kell Swap-ot fizessek?

    Amikor egy devizapiaci tranzakció létrejön, a birtokosa long pozícióba kerül az egyik és short pozícióba a másik devizával szemben. Annak érdekében, hogy gyűjtsön vagy fizetni egynapos kamat esedékes a következő külföldi egyenlegek, a végén minden nap intézmények bezárja, minden idegen egyensúlyok újra intézet a következő napon. Ehhez jellemzően swaps, vásárlás (eladás) idegen összeg rendezésére holnap, majd épp az ellenkezőjét, az eladó (vagy vásárlás) vissza ülepítő követő napon.

    20 - Mi a tripla Swap?

    Mi a tripla Swap?

    Ha a pozíció nyitott szedáról csütörtökre virradóra, a tároló megháromszorozott. A legtöbb bróker Szerdánként tripla swap napot tart. Ez azt jelenti, hogy az összes tranzakció számítása a második munkanap után történik. Ezért szerdáról csütörtökre (00:00); swap felhalmozás az elmúlt hétvége és szerda miatt.
    Ez egy jó nap megtartani a pozitív swap kereskedéseket és rossz megtartani a negatív swap kereskedéseket.

    21 - Swap képlet devizákra és fémekre/Swap képlet CFD-kre (Példa)

    Swap képlet devizákra és fémekre/Swap képlet CFD-kre (Példa)

    A swap kalkuláció devizapárokra az instrumentum alapdevizájában van meghatározva.
    A swap az alábbi képlet alapján számítható:
    Swap= -(Kontraktus Méret x (Kamatkülönbözet + Haszonkulcs)/100)/Nap per Év
    Ahol:
    Kontraktus Méret: a kuntraktus mérete;
    Kamatkülönbözet: a két ország központi bankja által meghatározott alapkamat özötti különbség;
    Haszonkulcs: bróker díj (0.25);
    Nap per Év: napok száma egy évben (365).
    Például, jelenlegi swap EUR/USD-n.
    Központi Bankok kamatszintje:
    Euro zóna = 1,5 % (EUR);
    USA = 0.25% (USD).
    Long pozíció:
    Long = - (100 000 x (0,25 - 1,5 + 0,25) /100)/ 365 = 2.74 egység az instrumentum alapdevizájában 1 lotonként.
    Short pozíció:
    Short = - (100 000 x (1,5 - 0,25 + 0,25) /100)/ 365 = -4,11 egység az instrumentum alapdevizájában 1 lotonként.
    Amikor egy 1 lot méretű long pozíció gördül át a következő napra, 2.74 EUR összeg kerül jóváírásra a számláján.
    Amikor egy 1 lot méretű short pozíció gördül át a következő napra, (-4,11) EUR összeg kerül levonásra a számlájáról.

    22 - Hogyan működik a lebegő tőkeáttétel?

    Hogyan működik a lebegő tőkeáttétel?

    A változások a pozíciókon alkalmazott tőkeáttét mértékében nano.mt4 számlákon a saját tőkéjének függvényében történnek. Minél magasabb saját tőkével rendelkezik, annál kisebb tőkeáttétel lesz alkalmazva.

    23 - Mi a különbség az 'Azonnali' és 'Piaci' Végrehajtás között?

    Mi a különbség az 'Azonnali' és 'Piaci' Végrehajtás között?

    A piaci végrehajtási rend a legjobb elérhető piaci áron történik. Nincsenek re-quoteok, de az át nem szükségszerűen lesz azonos, amit a kijelzőn látott. Az azonnali végrehajtási rend, amikor a végrehajtás a kijelzőn látott áron történik.

    24 - Mit jelent a piaci menetrend?

    Mit jelent a piaci menetrend?

    A piaci menetrend a forex piaci nyitva tartás.

    25 - Mi a maximális loto száma?

    Mi a maximális loto száma?

    50 Lot FX, 3000 Lot CFD, 10 Lot Fémek

    26 - Hogyan vásárolhatok értékpapírt?

    Hogyan vásárolhatok értékpapírt?

    Piaci Végrehajtás: Dupla kattintás a szimbólumra, állítsa be a lot méretet és nyomja meg a ké gombot a vételhez vagy pirosat az eladáshoz.

    27 - Hogyan nyithatok függő megbízást?

    Hogyan nyithatok függő megbízást?

    Függő Megbízás: Venni vagy eladni egy értékpapírt egy előre meghatározott áron a jövőben. Ezeket a típusú megbízásokat kereskedési pozíció nyitására használják biztosítva azáltal, hogy a jövőbeli árak elérik az előre definiált szintet.

    28 - Miért nem tudom zárni a kereskedéseimet?

    Miért nem tudom zárni a kereskedéseimet?

    Kérem, ellenőrizze az internet kapcsolatot Ha az internet kapcsolata rendben van, akkor a piac zárva. Kérem ellenőrizze a kereskedési időszakokat a websiteunkon további információért.

    29 - El tudod mondani hogyan kell kereskedni?

    El tudod mondani hogyan kell kereskedni?

    Kérem adja meg a kapcsolattartási adatait, amin a számlavezetője fel tudja venni Önnel a kapcsolatot hogy elmondhassa, hogyan kereskedhet.

    30 - Hány pip távolságra helyezhetem el a TP és SL-t?

    Hány pip távolságra helyezhetem el a TP és SL-t?

    Nincs limitálva TP és SL esetén.

    31 - Nem tudok bejelentkezni a kereskedési számlámra, azt írja nincs kapcsolat

    Nem tudok bejelentkezni a kereskedési számlámra, azt írja nincs kapcsolat

    Kérem, ellenőrizze az internet kapcsolatot.

    32 - Garantálják a SL és TP teljesülését?

    Garantálják a SL és TP teljesülését?

    Mi egy STP Broker vagyunk, arra törekszünk, hogy ügyfeleink a legjobb végrehajtást kapják. Az Ön S/L & T/P megbízásai amikor érintve lesznek, végrehajtásra kerülnek a piaci árak és piaci mélység alapján. Ha garantált S/L & T/P-t szeretne, azaz garantált árakon történő végrehajtást szeretne azt mi nem tudjuk biztosítani.

    33 - Az élő függő megbízások a piaci áron vannak végrehajtva?

    Az élő függő megbízások a piaci áron vannak végrehajtva?

    Igen

    34 - Az EA-k használata engedélyezett MT4-en?

    Az EA-k használata engedélyezett MT4-en?

    Igen

    35 - A hedzselés/skalpolás/hír kereskedés engedélyezett?

    A hedzselés/skalpolás/hír kereskedés engedélyezett?

    Igen

    36 - A kereskedés a piaci áron kerül végrehatjtásra?

    A kereskedés a piaci áron kerül végrehatjtásra?

    Igen, a kereskedése a piaci áron teljesül.

    37 - Mi a forgalma a DOW30-nak?

    Mi a forgalma a DOW30-nak?

    1 Lot= 0.1 * us30.cfd piaci ár. Tick value - Minden 1 db MT4 lot - Az ügyfél bármely nyer/veszít 10 centet/1 pip elmozdulásra.

    38 - Hogyan kalkuláljam a Lot méretet CFD-knél?

    Hogyan kalkuláljam a Lot méretet CFD-knél?

    Velünk piaci végrehajtással kereskedik, ami azt jelenti, hogy nincsenek visszautasítások és requote-ok. Amikor mi megkapjuk a megbízást, mi továbbítjuk a Liquidity Provide-nak és a megbízás a legjobb áron kerül teljesítésre a piacon azonos időben. Megjegyezzük, hogy egyéb tényezők befolyásolhatják a végrehajtást mint például a hálózat válaszideje (internettel kapcsolatos probléma) - Gyors Piaci Mozgások - Forgalmas Piac főbb hírek kiadásakor.

    39 - Milyen gyors a végrehajtás?

    Milyen gyors a végrehajtás?

    FxGrow biztosítja, hogy a kereskedések 1 nanomásodpercen belül végrehajtásra kerülnek valós idejű árakon re-quoteolt és visszautasított megbízások nélkül.

    40 - Milyen kockázat kezelési stratégiát ajánlatok?

    Milyen kockázat kezelési stratégiát ajánlatok?

    Margin call 50%-nál, Stop-out 30%-nál.
  • MT4 Platform

    1 - Hogyan tudok egy demó számlát nyitni az MT4-ben?

    Hogyan tudok egy demó számlát nyitni az MT4-ben?

    Két módja van a demo számla megnyitásának.
    A demo számla megnyitásának részleteit megtalálja a lap tetején a számlatípusok fül alatt vagy jobb oldalon a Demo Számla Nyitása gombra kattintva.
    Az FxGrow kifinomult Ügyfélportált "SA" kínál. Az SAn belül az ügyfelek demo számlákat hozhatnak létre és számlához kapcsolódó műveleteket találnak egy fedél alatt.

    2 - Hogyan tudok csatlakozni a kereskedési számlámhoz (MT4)?

    Hogyan tudok csatlakozni a kereskedési számlámhoz (MT4)?

    Csatlakozhat az MT4 kereskedési számlájához az FxGrow Trader letöltésével, megtalálható a Platformok fülön az oldal tetején & az SA letöltés részében.
    FxGrow Mobile Terminal, letölthető (iOS & Android mobilokra)
    Számlaadatoknak (Felhasználónév, Jelszó) helyesnek kell lenni. Az FxGrow Trader használata során menjen a File>Login>Change server az FxGrow real-re és adja meg a számlaadatokat mobil trader esetén az FxGrow cégnév begépelésével vagy a kereskedési szerver elérésével tud kapcsolódni.

    3 - Hogyan tudok egy kereskedést indítani (új megbízás) az MT4-ben?

    Hogyan tudok egy kereskedést indítani (új megbízás) az MT4-ben?

    Új megbízás nyitásához két lehetőség közül választhat
    A. Piaci Végrehajtás: dupla kattintás a szimbólumra, állítsa be a lot méretét és nyomja meg a kék gombot a vételhez vagy a pirosat az eladáshoz.
    B. Függő Megbízás: Vételhez vagy eladáshoz egy előre meghatározott jövőbeli áron. Ez a típusú megbízás akkor használható ha jövőbeli árfolyamon szeretné a pozícióját teljesíteni.

    4 - Miért inaktív az Új Megbízás / Eladás / Vétel gombjai?

    Miért inaktív az Új Megbízás / Eladás / Vétel gombjai?

    Új megbízás/ Eladás/ Vétel gombok inaktívak két lehetséges okból:
    1. A piac zárva
    2. A szimbólumok kézbesítése véget ért és "Kizárólag Zárás" elérhető, így kizárólag a jelenleg zajló pozíciók zárására van lehetőség mielőtt a rendszer zárja azokat.

    5 - Hogyan tudok instrumentumokat hozzáadni a Piacfigyelőhöz?

    Hogyan tudok instrumentumokat hozzáadni a Piacfigyelőhöz?

    Három mód instrumentum Piac Figyelőhöz adásához.
    Jobb klik a Piac Figyelő táblára, Mutasd mind gomb jelenik meg, megnyomva az összes elérhető és kereskedhető értékpapírt megjelníti.
    Jobb klikk a Piac Figyelő táblára; Szimbólum gomb jelenik meg, ha megnyomja és megjelennek az elérhető szimbólumok. A szimbólumok csoportosítva vannak vannak az ablakban. A "Szimbólumok Mutatása" paranccsal a szükséges szimbólumok hozzáadása elérhetővé válik az árfolyam ablakban, és a "Szimbólumok Elrejtése"-vel törölhetők.
    Ha tudja a kijelzett nevét a szimbólumnak, dupla kattintással az utolsó szimbólum alatti sávra hozzáadhat szimbólumot manuálisan; ez nagyon kényelmes ha különböző típusú érékpapírokkal dolgozik.

    6 - Mi a "Stop-loss" (S/L) és "Take-profit" (T/P) ?

    Mi a "Stop-loss" (S/L) és "Take-profit" (T/P) ?

    Stop Loss: Ez a megbízás a veszteség minimalizálását teszi lehetővé, ha az ár a nem jövedelmező irányba mozdulna. Ha az érékpapír ára eléri ezt a szintet, a pozíció automatikusan zárásra kerül. Az ilyen pozíciókhoz mindig csatlakozik egy nyitott pozíció vagy függő megbízás. Take Profit: A Take Profit megbízás a profit realizálásáért felel, amikor az árfolyam eléri a meghatározott szintet. A megbízás végrehajtásával a pozíció zárása is megtörténik.

    7 - Mi a "Stop" és 'Limit" függő megbízások? Hogyan működnek?

    Mi a "Stop" és 'Limit" függő megbízások? Hogyan működnek?

    Függő megbízás egy ügyfél felhatalmazás a brókercég felé egy vételre vagy eladásra egy meghatározott jövőbeli árra. Ez megbízástípus egy kereskedési pozíció megnyitására szolgál a jövőbeli árakon. Négy típusú függő megbízások elérhetők a terminálban:
    Buy Limit: Jövőbeli vétel, amikor az "ASK" ár megegyezik az előre meghatározottal. Az aktuális árszint magasabb mint ami a megbízásban szerepel. Ezek a megbízások megfelelők, ha az árfolyam esése után újabb emelkedésre számítunk.
    Buy Stop: Jövőbeli vétel, amikor az "ASK" ár megegyezik az előre meghatározottal. Az aktuális árszint alacsonyabb mint ami a megbízásban szerepel. Ezek a megbízások megfelelők, ha az árfolyam emelkedése után újabb csökkenésre számítunk.
    Sell Limit: Jövőbeli vétel, amikor az "BID" ár megegyezik az előre meghatározottal. Az aktuális árszint alacsonyabb mint ami a megbízásban szerepel. Ezek a megbízások megfelelők, ha az árfolyam elérése után újabb csökkenésre számítunk.
    Sell Stop: Jövőbeli vétel, amikor az "BID" ár megegyezik az előre meghatározottal. Az aktuális árszint magasabb mint ami a megbízásban szerepel. Ezek a megbízások megfelelők, ha az árfolyam elérése után újabb emelkedésre számítunk.

    8 - A stop loss megbízás teljesült, pedig nem volt olyan ár a charton!

    A stop loss megbízás teljesült, pedig nem volt olyan ár a charton!

    Az ár, ami a charton látható a Bid ár; Stop Loss az Ask áron került zárásra és nem szerepel a charton. Az Ask ár magasabb a Bid árnál a spread mértékével.

    9 - Mi az a csúszóstop és hogyan tudom beállítani?

    Mi az a csúszóstop és hogyan tudom beállítani?

    Csúszó Stop: Ön eldönti a pip-ek számát, ezután a csúszó stop követni fogja az árat ezzel a pip-távolsággal, amint az ár a pozíció ellen mozdul és rögzített Stop Loss szintként szolgál. Arra használjuk, hogy biztosítsuk profitunkat. Már megnyitott pozíciók esetén használhatjuk; csak kattintson jobb gombbal a megbízásra és válassza a Csúszó Stop-ot.

    10 - Milyen idő szerint mutatja az időt a terminal?

    Milyen idő szerint mutatja az időt a terminal?

    A terminálon látható idő a megjelenő árak idejét mutatja (Kijelezve GMT+2).

    11 - Miért kapom a "The trading context is busy" üzenete, amikor egy kereskedést akarok indítani?

    Miért kapom a "The trading context is busy" üzenete, amikor egy kereskedést akarok indítani?

    Ez akkor történik, ha új parancsra próbál kattintani, mielőtt a platform a régit befejezte volna. Ilyen esetben be kell zárni és újraindíani a platformot.

    12 - Hogyan tudok nyitni/zárni egy kereskedést az MT4 platformon?

    Hogyan tudok nyitni/zárni egy kereskedést az MT4 platformon?

    "Az MT4-ben nyithat/zárhat kereskedéseket: - dupla kattintás az instrumentumra a Piac Figyelőn, válasszon méretet és válasszon vételt/eladást. - használja az EGY KLIKKES KERESKEDÉS opciót a charton (Alt+T) - Nyomjon F9-et, válasszon méretet és válasszon vételt/eladást."

    13 - Hogyan tudok egy Take Profit vagy Stop Loss megbízást elhelyezni?

    Hogyan tudok egy Take Profit vagy Stop Loss megbízást elhelyezni?

    Jobb klikk az aktuális kereskedésre, válassza a 'Megbízás Módosítása'-t.

    14 - Miért tart sokáig a chartok betöltése?

    Miért tart sokáig a chartok betöltése?

    Jobb kattintással a piacfigyelőben a szimbólumra aztán kattintson a "chart window"-ra.

    15 - Segítséget kérek az MT4-hez

    Segítséget kérek az MT4-hez

    Ha regisztrál az FxGrow-hoz, kapcsolatba léphet egy számla menedzserünkkel, aki elérhető 9:am-től éjfélig gmt+2

    16 - Hogyan tudok egy függő megbízást elhelyezni?

    Hogyan tudok egy függő megbízást elhelyezni?

    A Megbízás párbeszédablakban válassza a "függő megbízás"-t a típus mezőben.

    17 - Miért írja a chart, hogy a frissítésre várakozik?

    Miért írja a chart, hogy a frissítésre várakozik?

    Egy idejétmúlt szimbólum lehet, amire Ön kattintott. Kérem klikkeljen jobb gombbal a szimbólumra a piacfigyelőben aztán kattintson a "chart ablak"-ra

    18 - Nem tudok bejelentkezni a kereskedési számlámra, azt mondja érvénytelen számla

    Nem tudok bejelentkezni a kereskedési számlámra, azt mondja érvénytelen számla

    Úgy tűnik, rossz számlába próbál belépni. Ha ez a megfelelő számla, kérem ellenőrizze, hogy a megfelelő jelszót használja-e.

    19 - Hogyan tudom az összes kereskedést lezárni 1 klikkeléssel?

    Hogyan tudom az összes kereskedést lezárni 1 klikkeléssel?

    Metatrader nem kínál olyan megoldást, amivel minden pozíciót egyetlen kattintással bezárhat. Önnek egyesével kell őket bezárni manuálisan.
  • General

    1 - Mekkora a maximális tőkeáttétel?

    Mekkora a maximális tőkeáttétel?

    1:200

    2 - Hol található a cégük?

    Hol található a cégük?

    17 Spyrou Kyprianou Ave. MBC Business Center, 4001 Limassol, Cyprus

    3 - Mi az NDD?

    Mi az NDD?

    Az NDD a No Dealing Desk rövidítése, amely egy megbízás teljesítési modell, amelyet az STP brókerek alkalmaznak. Ez a típusú teljesítés garantálja, hogy nincs dealing desk-es közbeavatkozás, csak közvetlen hozzáférés az interbank piaci spreadekhez. Az interbank piac ahol a külföldi devizákkal kereskednek.

    4 - Mi a különbség az ECN és ECN Plus számlák között?

    Mi a különbség az ECN és ECN Plus számlák között?

    ECN: min $100, spreadek 1.2 és 1.6 között, nincsenek jutalékok az FX devizapárokon, jutalékok $1.2/ 1 standard CFD (minden 10 lot (MT4) CFD egyenlő 1 Standard CFD-vel), míg az ECN Plus: min $1000, spreadek 0.1 és 0.4 között. Jutalékok: FX: $12/lot és $1.2/ 1 standard CFD.Mindkettőnek azonos kereskedési feltételei vannak, gyorsak és nincsenek újra-jegyzések.

    5 - Kereskedhetek alacsonyabb spreadekkel?

    Kereskedhetek alacsonyabb spreadekkel?

    ECN Plus számla előnyei az intermarket spreadektől. Ha Önnek egy ECN számlája van, vegye fel a kapcsolatot a számlamenedzserével, hogy megtaláljuk a legjobb ajánlatot.

    6 - Mi az ECN?

    Mi az ECN?

    Az ECN az elektronikus kommunikációs hálózat rövidített neve, amely összehozza a különböző forex piaci részvevőket, úgy mint a bankok, pénzügyi intézmények, befektetési alapok, brókerek, a kereskedők és stb. Ellentétben árjegyző brókerekkel, az ECN bróker a piac közvetlen hozzáférést biztosít a többi résztvevőnek a lehetővé teszi a kereskedelmet közvetlenül egymás között a rendelkezésre álló legjobb piaci áron. Az FxGrow ügyfelei élvezhetik az ECN technológia előnyeit az ECN vagy ECN Plus számlákon keresztül a MetaTrader 4 és NetStation kereskedési platformokon.

    7 - Milyen nyelveket támogatnak?

    Milyen nyelveket támogatnak?

    Angol, Arab, Francia, Lengyel, Szerb, Görög, Spanyol

    8 - Miért van késleltetés a megbízások teljesítésében?

    Miért van késleltetés a megbízások teljesítésében?

    Megbízás teljesítésünk az egyik leggyorsabb az iparágban. Átlagosan 45 és 170 ms között. Ellenőrízze internet kapcsolatát.

    9 - Mennyi jutalékot terhelnek a kereskedés során?

    Mennyi jutalékot terhelnek a kereskedés során?

    Az ECN számlákon: nincs jutalék az FX devizapárokon, $1.2 / 1 standard CFD jutalék (minden 10 lot (MT4) CFD egyenlő 1 Standard CFD), ECN Plus számlákon: FX: $12/ Lot és $1.2/ standard CFD.

    10 - Nem találom az FxGrow a CySEC engedélyezett cégek listáján, miért?

    Nem találom az FxGrow a CySEC engedélyezett cégek listáján, miért?

    Az FxGrow a Growell Capital márkaneve, amely a Cyprus Securities and Exchange Commission (CySEC) által engedélyezett és szabályozott befektetési vállalkozás. Engedélyszám: 214/13.

    11 - Nincs $1000-om, nyithatok ECN Plus számlát?

    Nincs $1000-om, nyithatok ECN Plus számlát?

    Bár az ECN Plus számla számlanyitási minimuma $1000, azt tanácsoljuk vegye fel a kapcsolatot a Személyes Számlamenedzserével és beszéljék meg a megoldási lehetőségeket.

    12 - Mi az irodájuk telefonszáma?

    Mi az irodájuk telefonszáma?

    Irodánk telefonszáma: +357-25-211707

    13 - Hol találhatók a szervereik?

    Hol találhatók a szervereik?

    Szervereink a PrimeXM intézményi szintű ultra alacsony latenciájú infrastruktúrájú HUB-jában vannak az Equinix LD4-ben Londonban és NY4 Ney York-ban.

    14 - Milyen engedélyei vannak?

    Milyen engedélyei vannak?

    Szabályozott befektetési vállalkozás a Cyprus Securities and Exchange Commission (CySEC) által. Engedélyszám: 214/13

    15 - Mekkorák a spreadek?

    Mekkorák a spreadek?

    Változó spreadek 0.1-től az ECN Plus számlákon és 1.2-től az ECN számlákon

    16 - Mi az STP?

    Mi az STP?

    Az STP jelentése Straight Through Processing és egy technológiára utal, amely optimalizálja a tranzakció feldolgozás folyamatának sebességét. Megbízás végrehajtás feldolgozási idő lecsökkentésével, a bróker biztosítja, hogy a kereskedések 1 ns alatt végrehajtódnak valós idejű árakon újra-jegyzések és elutasítások nélkül. Egyeztető Principal Brókerként amelynek nincs kitettsége a piacon és nem tart pozíciókat a saját könyveiben. A kereskedelmi forgalom 100%-át az Inter -Bank piacra küld és a legnagyobb iparágbeli CFD szolgáltatókhoz.

    17 - Van különbség az árakban/teljesítésben a demó és éles számlák között?

    Van különbség az árakban/teljesítésben a demó és éles számlák között?

    Nincs különbség a kereskedési kondíciókban a demó és éles számlák között

    18 - Lehetőség van EA/robotos kereskedésre?

    Lehetőség van EA/robotos kereskedésre?

    Az FxGrow nem ajánl egyetlen expert advisort (EA) sem, de az ügyfeleink szabadon használhatnak mindenféle EA-t a platformjainkon mindenféle korlátozás nélkül.

    19 - Milyen devizanemben nyithatok számlát?

    Milyen devizanemben nyithatok számlát?

    USD, EUR és PLN

    20 - Milyen számlatípusokat kínálnak?

    Milyen számlatípusokat kínálnak?

    Két számlatípust ajánlunk: ECN: min $100 , Spreadek 1.2 és 1.6 között, nincsenek jutalékok az FX devizákon, $1.2/ 1 standard CFD (Minden 10 lot (MT4) CFD egyenlő 1 Standard CFD), ECN Plus: min. $1000, spreadek 0.1 és 0.4 között. Jutalékok: FX: $12/Lot és $1.2/1 standard CFD

    21 - Milyen platformokat kínálnak?

    Milyen platformokat kínálnak?

    Kétféle platformot kínálunk MetaTrader 4 és NetStation

    22 - Milyen instrumentumokat kínálnak?

    Milyen instrumentumokat kínálnak?

    FX termékeket, Tőzsdeindexeket, Nemesfémeket, CFD-ket és Részvényeket kínálunk

    23 - Kínál személyes számlamenedzsert?

    Kínál személyes számlamenedzsert?

    Igen, egy személyes számlamenedzsere lesz, miután megnyitotta éles számláját

    24 - Regisztrálva van a cég?

    Regisztrálva van a cég?

    Igen, a cég regisztrált.

    25 - Fedezi a negatív egyenlegeket?

    Fedezi a negatív egyenlegeket?

    Igen, a negatív egyenleget fedezzük.

    26 - Szeretnék affiliate partner lenni, hogyan jelentkezhetek?

    Szeretnék affiliate partner lenni, hogyan jelentkezhetek?

    Regisztrálnia kell a https://secure.fxgrow.com/register/ib címen és az IB osztályunk felveszi Önnel a kapcsolatot a regisztráció után.

    27 - Hogyan tudok beregisztrálni IB-nak/affiliate-nak?

    Hogyan tudok beregisztrálni IB-nak/affiliate-nak?

    Regisztrálnia kell a https://secure.fxgrow.com/register/ib címen és az IB osztályunk felveszi Önnel a kapcsolatot a regisztráció után.

    28 - Szeretnék IB partner lenni, hogyan jelentkezhetek?

    Szeretnék IB partner lenni, hogyan jelentkezhetek?

    Regisztrálnia kell a https://secure.fxgrow.com/register/ib címen és az IB osztályunk felveszi Önnel a kapcsolatot a regisztráció után.

    29 - Kereskedhetek alacsonyabb jutalékokkal?

    Kereskedhetek alacsonyabb jutalékokkal?

    Fel kell vennie a kapcsolatot a számlamenedzserével és meglátjuk találunk-e Önnek megfelelő ajánlatot.

    30 - Önök fedezik a kereskedéseket?

    Önök fedezik a kereskedéseket?

    Egyeztető Principal Brókerként nincs kitettségünk a piacon és nem tartunk pozíciókat a saját könyveinkben. A kereskedési folyam 100%-át az Inter-Bank piacra és az iparág legnagyobb CFD szolgáltatóihoz kerülnek kiküldésre.

    31 - Az ügyféltőkék biztonságos helyen vannak?

    Az ügyféltőkék biztonságos helyen vannak?

    Minden eszközt szigorúan a legbiztonságosabb elsőrangú bankokban tartjuk. A cégnek elkülönített számlái vannak a működési eszközöknek és az ügyfelek eszközeire. Az ügyfelek eszközei sohasem keverednek a cég eszközeivel. A ciprusi Befektetési Vállalkozások lakossági ügyfeleinek ügyféleszközei biztosítva vannak a ciprusi Befektető Kompenzációs Alap által (20,000 EUR per ügyfélig). A részleteket kérésre a rendelkezésére bocsájtjuk.

    32 - Kínálnak valamilyen ajánló programot?

    Kínálnak valamilyen ajánló programot?

    Igen, kérjük regisztráljon IB/affiliateként és részesüljön az IB programunkból. További információért kérjük látogasson el a weboldalunk Partnerség oldalára.

    33 - Hogyan tudom elküldeni a reklamációmat a management-nek?

    Hogyan tudom elküldeni a reklamációmat a management-nek?

    Érdeklődését és/vagy reklamációját elküldheti az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre, menedzsmentünk minden reklamációt nagyon komolyan vesz, gyorsan és hatékonyan megviszgálja amint lehet.

    34 - Who Handles The Complaint?

    Who Handles The Complaint?

    The Head of Administration and the Back Office Department.

    35 - Kérek egy listát a spreadekről

    Kérek egy listát a spreadekről

    Hozzáférhet az élő és múltbeli spreadjeink teljes listájához weboldalunkon.

    36 - White Label akarok lenni, kínálnak ilyen terméket?

    White Label akarok lenni, kínálnak ilyen terméket?

    White Label partnereknek, akik szeretnék üzletüket növelni és kiterjeszteni a kínált termékeket, személyre szabott csomagokat kínálunk amiket kínálhatnak az ügyfeleiknek. Ezek a csomagok magukban foglalnak devizapárok széles skáláját, derivatív és értékpapír termékeket, támogatási szolgáltatások és kereskedelmi platformok.

    37 - Napi piaci jelentéseket akarok

    Napi piaci jelentéseket akarok

    Kapjon Napi Technikai Riportokat több instrumentumra vonatkozóan minden nap. Ez a riport intuitív piaci elemzéseket kínál haladó kutatási rendszer használatával, úgy mint pédául a grafikonos megközelítés, matematikai indikátorok és japán gyertyákkal, minden az Ön saját előnyére.

    38 - Mi az ügyféltőkék elkülönítése?

    Mi az ügyféltőkék elkülönítése?

    A cégnek elkülönített bankszámlái vannak az ügyfelek és a cég működési eszközeire. Az ügyfelek eszközei soha sem keverednek a cég eszközeivel.

    39 - Miért nem működik a szerver?

    Miért nem működik a szerver?

    Technikai csapatunk biztosítja, hogy a szervereink folyamatosan csatlakoznak. Ha bármilyen technikai nehézságet tapasztalnak, kérjük vegye fel a kapcsolatot a személyes számlamenedzserével vagy küldjön emailt az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.
 
 
Didn't find your answers? Contact Us
visa visa electron mastercard maestro cashu neteller webmoney skrill bankwire
yandex qiwi okpay

DÍJAK



ciot expo AWARD 2012 BEST BROKER OF THE YEAR AG BEST BROKER EXECUTION HOUSE 2012 South Africa Forex Expo BEST INTERNATIONAL BROKER SA FOREX EXPO 2012 JFEX JORDAN FOREX EXPO 2012  LOWEST SPREAD/FASTEST EXECUTION
AWARD 2012
BEST BROKER OF THE YEAR
BEST BROKER EXECUTION
HOUSE 2012
BEST INTERNATIONAL BROKER
SA FOREX EXPO 2012
JORDAN FOREX EXPO 2012
LOWEST SPREAD/FASTEST EXECUTION


VEGYE FEL A KAPCSOLATOT

email info@fxgrow.com
telephone + 357 25 211707

SZÜKSÉGEVE VAN SEGÍTSÉGRE?

chat ÉLÕ CHAT google plus

KÖVESS MINKET

facebook twitter linkedin google plus

SZÁMLA NYITÁS

open demo account open live account
* A FOREX ÉS A CFD KERESKEDÉS KOCKÁZATOS